מדיה חברתית

מטרה חיזוק המותג ברשת האינטרנט, יצירת תנועה לאתר, לידים (פניות) , שימור לקוחות , קהל מעודכן בחידושים, קהל חוזר. רשתות חברתיות השימוש הגובר בפייסבוק בישראל- 2 מיליון משתמשים מצריך ארגונים רבים להיערך בהתאם.

מה אנחנו מציעים?

1. יצירת תוכן משמעותי עם ערך עבור המותג ועבור הלקוח.
2. חיזוק הקשר עם הקהילה ולא רק יצירת לידים.
3. נוכחות חזקה ועקבית ברשתות החברתיות.
4. יצירת דאטה איכותית ועדכנית של רוכשים פוטנציאלים לכל פרויקט.
5. שימוש בדאטת לקוחות בקמפיינים ממומנים. מסלולי ניהול תוכן: ניתן לבחור אחת מבין 3 מסלולי ניהול תוכן,
כל אחת מהחבילות מספקת ללקוח שירותי יצירה וניהול תוכן ברמה החודשית.
עלויות ושירותים יסופקו לאחר שיחה מקדימה ואיתור הצרכים.